вівторок, 2 жовтня 2012 р.

Коментар до профільної фотографії

     Фото на якому  мене зображено зроблено 25 грудня 2006 року в селі Тисовець Сторожинецького  району Чернівецької області. Я тут присів біля каменя, якого  витягнули при будівництві колодязя. Позаду мене сам колодязь із вікнами, як у  будинку. Камінь гладко обтесаний, його розміри: 375х200х500 мм. Фіксований розмір це 375 міліметрів, який відповідає 5 римським п*ядям. Витягнули його з глибини близько 4 метрів, був ще цілий подібний камінь, але він пішов роздроблений у фундамент сараю. Так як в цій місцевості ніколи не було міської забудови  то я  припустив, що ці каміння з давньоримського укріплення - кастели, яке тут охороняло дорогу і невеликий місток через річку Тисовець. Далі  мене зацікали факти перебування римлян на нашій території. Так появилася стаття в міській газеті "Кам*янець-Подільський вісник" за травень 1997 рік: "Кам*янець-Подільську 1890 років :?!" В чернівецькій газеті "Час" в за 2, 9 і 23 травня стаття-дослідження "Пошуки Вібантоваріуму" також за 1997 рік. Київська газета "День" за 28 жовтня 2000 року  надрукувала статтю "Де шукати  місто Фулли і фульський народ".В інтернеті її просто знайти. А в журналі "Людина і світ" 2004 р. за серпень місяць публіковано статтю "Святий Климент Римський і Україна" СС.58-64. Тут аргументовано  висунуто гіпотезу проте, що такі частини Біблії, як Євангеліє від Луки і Діяння святих апостолів могли бути записані на українських землях в Криму в нинішніх Інкерманських каменоломнях святим Климентом Римським.  У 2008-2012 роках  вдалося розгадати ребус Клавдія Птолемея, який залишив нам в описі  своєї "Географії" - це зокрема Європейська і Азіатська Сарматія, Колхіда, Іберія і Албанія.  Це вилилося  у вигляді кількох моїх книжок. Ось таким виявився ціним цей Тисовецький камінь для мене.

Немає коментарів:

Дописати коментар