вівторок, 1 січня 2013 р.

Вишукані помилки.

Недавно купив собі я книгу О.М.Завальнюка, О.Б.Комарніцького " Кам*янець-Подільський: історія та сучасність". Ця книга, як "науково-популярне видання" вийшла у цьому ж місті, ще у 2011 році, має 136 сторінок, фотографії, список використаних джерел складається із 130 пунктів, рецензували цю книгу двоє укр. докторів історичних наук. Цю книгу я купив тому, що на С.10 цілий абзац присв*ячено мені. Суть справи в тому, що я підтримую гіпотезу київських архітекторів-реставраторів Євгенії і Ольги Пламеницьких зокрема про те, що знаменитий Замковий-Турецький міст в Кам.-Подільському був збудований ще у давньоримські часи за імператора Марка Ульпія Траяна. В цілому цій незвичайній проблемі у книзі присвячено всього 9 і 10 сторінки. А у "моєму" абзаці автори цієї книги свідомо зробили чотири помилки цитуючи мою статтю із "Кам*янець-Подільського вісника" за 17 травня 1997 року - "Кам*янець-Подільську 1890 років!?" і п риписали її Я.Р.Дашкевичу С. 118., як кажуть кінці вводу р.Смотрича. Кому це потрібно? Помилки:вставили слово "вважаю", замість "міст" - написали "місто", викинули "не" з одного речення і замість "клеймо" гончарне написали "тавро"...

Немає коментарів:

Дописати коментар