субота, 15 квітня 2017 р.

Мухи, Ісус Христос та котлєти.

прочитав учора статтю історика, професора Католицького університету, що у Львові Ярослава Грицака у "Новому времєні", яка має назву "Віра і постправда." і вона мені не сподобалась, але сподобався коментар там одного читача, який попросив Я.Г. не писати декадентських текстів, а писати про Історію ...
Прочитав сьогодні зранку, уважно ще раз статтю Я.Г. і зрозумів чому вона мені не сподобалася.
Ось кілька цитат із цієї статті Я.Г. :
"Що нам робити з Ісусом Христом ? Питання звучить наївно і смішно. Це як якщо б муха ...
Коли пишу цей текст, відчуваю себе безпорядним як муха ...
... щоб допомогти нам, зграї мух  перетворитись на реактивний літак ...
" ???
Мені чомусь не віриться, що цей текст пан Професор написав обтяжений глобальними думками про Віру, про Правду, про Український народ !??
Якщо ми зграя мух - то це професорське твердження (визначення) цілком підпадає під  категорію літературної течії, поглядів під назвою "декаденс". Переклад цього слова з французької - занепадницький. Характерні риси декаденства - песимізм, містика, розгубленість...
У нас в країні йде війна: за батьківську віру, за правду, за нашу Історію, і неможливо повірити, що пан Професор цього не розуміє і не розбирається у цьому !!!
Смерть Ісуса Христа і на сьогодні не є такою простою і до кінця усім зрозумілою, і українська наука у цьому плані могла би стати наріжним каменем всієї Християнської науки...
Ось кілька цитат із моєї давньої статті, яка була надрукована у чернівецькій газеті "Час" 9 жовтня 1998 році, стаття має назву: "Вбивство в Єрусалимі. Кримінальна версія смерті Ісуса Христа.":
2Важливі свідчення про причепність Ірода Антипи до смерті  Ісуса Христа подає апокрифічне Євангеліє від Петра (апостола). Його доповнює давньоруський переклад твору Йосифа Флавія "Іудейська віна"...
Найбільш вірогідно, що перша редакція книги Й. Флавія "Іудейської війни" попала у Крим разом із засланням сюди Климента Римського, а пізніше її до Києва привіз Володимир Великий, коли ходив походом на Херсонес (Корсунь) ...
За канонічними Євангеліями Ісусу, коли він почав говорити особливий "звинувачувальний" 21 псалм, йому дали напитися з губки оцту, а за Євангелієм того ж Петра - це була жовч з оцтом. Жовч з грецької має ще одне значення - отрута ! Після пиття Ісус замовк ! Тобто, Ісуса було ще й отруєно на хресті ..." ???
А фарисеї у цей час, очевидно, наминали котлєти !:))



4 коментарі:

  1. Ця робота вражає новим дуже важливим баченням Євангелія ..
    Якщо це Авторське припущення вірне, то після отрути можлива справжня
    смерть, без Воскресіння ???..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шановна - не плутайте Смерть із Воскресінням, і не приписуйте мені речей - про які я не говорив і не думав навіть !!!

      Видалити
  2. Давньоруський переклад книги Йосифа Флавія має відміності про життя Ісуса Христа... і їх треба пояснити, донести до Світу і т.п., а не писати заказні антиукраїнські сатті про мухи і пр...

    ВідповістиВидалити
  3. Краще я взагалі нічого не буду казати, і навіть не стану заглядувати в Ваші блоги..хоча і маю право читача висловлювати свої думки, а Ваше авторське право їх спростовувати і спокійно давати роз'яснення...
    Щодо Ваших висловлень, то не відрікайтесь, ось одне з них :"Тобто, Ісуса було ще й отруєно на хресті.." А де я сплутала "смерть" із
    "Воскресінням" - то чисто Ваш нонсенс і Ваші вигадки ! Це ВСЕ !!!

    ВідповістиВидалити