вівторок, 25 вересня 2018 р.

Влад Якушев "Карателі" телесеріал:

           На 25 Форумі видавців у Львові я купив всього дві книги. Одна з них Влада Якушева "Карателі", київське видавництво "ДІПА"  2018 р., сторінок 680. Книга має 218 параграфів-розповідей, є ще  Післямова, яка закінчується двома словами набраними жирним шрифтом :
         ВІЙНА ТРИВАЄ ...
                                                        Книга написана простою, короткою, зрозумілою мовою, без якихось крайнощів.
          Десь після першої сотні сторінок починаю розуміти, що це готовий, висококласний фундамент для сценарію на 50-100-150   серій телесеріалу про  нинішню війну.
          Згадуються воєнні телесеріали: "Чотири танкісти і пес" ,  "17 миттєвостей весни", американський серіал про корейську війну, про  шпиталь...
          Збудувати на якомусь південному військовому полігоні України кілька знімальних площадок і знімати, знімати серіал - літом, осінню,  зимою, весною - все, як у книжці.
           Знімати якісно, зрозуміло, щоби  серіал купили  багато країн нинішнього Світу, які захочуть знати, що там коїться у цьому східному куточку Європи...

8 коментарів:

  1. Це класно і здорово відбулося :
    1) нарешті відкрився Авторський блог з цією Його СТАТТЄЮ !;
    2) отрималась можливість для мене прочитати важливу довгочеканну цю СТАТТЮ і навіть написати коментар до неї !;
    3) зробити особистий висновок щодо цікавої події (пригоди), яка сталась зі мною в цьому блозі !

    А ось і Коментар до статті Т. Дишканта : "Влад Якушев "Карателі". Телесеріал":
    Я зараз збуджена і схвильована. Не було в мене ще такого, щоби втратити самовладання за якоїсь нехай і неординарної події, яка не торкалась би особисто мене ! Але це сталось, і з зовсім небанальної причини, про яку зараз не хочу говорити... потім, як-небудь.
    З великим очікуванням йшла я до цієї Авторської роботи. І не даремно, адже вона варта того. Автор ЄДИНИЙ приніс в УКРАЇНУ ІДЕЮ створення художнього фільму на діючій основі - по гарячих слідах подій страшенної і підступної війни, що відбувається в нашій державі. Ця ідея одночасно є своєрідним документальним відображенням сучасного значного і важливого історичного моменту, адже вміщує в собі й можливість правдивого оповідання про злочин століття - для всього людства !

    ВідповістиВидалити
  2. Про коментар судять не по його розміру, а по його змісту ... Я писала цей відгук на єдиному диханні, бо була рада, що Ваш блог нарешті відкрився, і я отримала змогу висловити Вам свій захват !

    ВідповістиВидалити
  3. Мо колись і прочитаємо, де її зараз візьму, а хто прочитає мій 1 комент
    все ж таки ...і напише достойну відповідь - невже нічого не взяло за душу ??????

    ВідповістиВидалити
  4. У Дніпрі зараз проходить книжковий базар - там ця книга має бути...

    ВідповістиВидалити